30/11/14

Οι τρεις αλήθειες (απόσπασμα)


 

Πρώτη αλήθεια


Αυτό που είναι, είναι.
 
Η πραγματικότητα δεν είναι όπως με συμφέρει εμένα να είναι.
Δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι
.
Δεν είναι όπως μου είπαν ότι θα είναι
.
Δεν είναι όπως ήταν
.
Η πραγματικότητα γύρω μου είναι όπως είναι.


Η αλλαγή μπορεί να έρθει μόνο όταν έχουμε συναίσθηση της παρούσας κατάστασης.
 
Εγώ είμαι αυτός που είμαι.
Δεν είμαι αυτός που θα ήθελα να είμαι
.
Δεν είμαι αυτός που θα έπρεπε να είμαι
.
Δεν είμαι αυτός που η μαμά μου θα ήθελε να είμαι
.
Δεν είμαι καν αυτός που ήμουν
.
Είμαι αυτός που είμαι.


Όλες οι νευρώσεις ξεκινούν από τη στιγμή που προσπαθούμε να είμαστε αυτό που δεν είμαστε.
 
Εσύ είσαι όπως είσαι.
Εσύ δεν είσαι όπως χρειάζομαι να είσαι
.
Εσύ δεν είσαι όπως ήσουν
.
Εσύ δεν είσαι όπως συμφέρει εμένα να είσαι
.
Εσύ δεν είσαι όπως θέλω εγώ να είσαι
.
Εσύ είσαι όπως είσαι.


Το να δεχτώ αυτό, σημαίνει ότι σε σέβομαι και δε σου ζητώ να αλλάξεις.
 
Χόρχε Μπουκάι
Ιστορίες να σκεφτείς



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΕΚΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ - ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΑ - ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...