«Όταν η γιαγιά σου είχε καρκίνο στο στομάχι, ο παππούς πήγε σε μια μαγίστρα. Βλέπεις η γειτονιά του έλεγε ότι δεν είναι άρρωστη, ότι έχει μάγια και πρέπει να λυθούν. Φυσικά και δεν ήταν, όμως ο άνθρωπος όταν είναι απεγνωσμένος, κάνει τα πάντα για να κρατήσει στην ζωή αυτούς που αγαπά», μού είπε ο πατέρας μου λίγο πριν πάω να συναντήσω την Αθηνά.
Η Αθηνά είναι πτυχιούχος της Ιατρικής Αθηνών και, όπως ισχυρίζεται, δεν είναι μάγισσα αλλά ασχολείται με την φυσική μαγεία και την ενέργεια. Είναι ετοιμόλογη, με ευφράδεια λόγου και σπιρτάδα. Τα νύχια της είναι μακριά, οι βλεφαρίδες της ψεύτικες, τα μαλλιά της ξανθά και το κινητό της χτυπά στους ήχους του «Tranquilla». Το μαγαζί της έχει ό,τι χρειάζεται για να σε βάλει στο κλίμα όσων υπόσχεται: Κεριά, χαμηλό φωτισμό, κρεμασμένες μάγισσες, αρωματικά sticks, μπορντό κουρτίνες και αιγυπτιακή μουσική. Πρόκειται για μια καλά στημένη επιχείρηση που προσφέρει πνευματικές υπηρεσίες και προβλέψεις.

kismet-28 kismet-27 kismet-26 kismet-25 kismet-24

«Μάγια ή ενέργεια, πες τα όπως θέλεις» λέει η Αθηνά. «Εγώ δεν πίστευα σε τέτοια πράγματα και κορόιδευα την γιαγιά μου όποτε την έβλεπα να ρίχνει τα χαρτιά. Πριν από εννιά χρόνια είχα μια προσωπική εμπειρία με αρνητικές επιρροές μαγείας στην ζωή μου, κάτι που δεν θεωρούσα ότι μπορεί να υφίσταται. Έχασα μια μακροχρόνια σχέση, έχασα την δουλειά μου. Ήταν πολύ δύσκολο. Είχα ένα σπα στο Βόλο όπου και ζούσα και ήρθε μια πελάτισσά μου, μεγάλη γυναίκα και μου είπε «βρε παιδί μου μήπως είναι μάγια;». Εγώ ήμουν πολύ αρνητική με όλα αυτά τα πράγματα. Τα θεωρούσα για αδαείς, παραμύθια της Χαλιμάς. Για να πιστέψω κάτι, πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις. Μέχρι που δεν άντεξα άλλο. Η πελάτισσά μου με έστειλε σε κάποιον άνθρωπο που ασχολείται με αυτά τα θέματα. Πήγα με το αυτοκίνητο στην Θεσσαλονίκη, στου διαόλου την μάνα. Βρήκα ένα γεροντάκι ογδόντα πέντε χρονών. Έκατσα τρεις ώρες εκεί. Μου είπε ότι είναι περίεργη μαγεία και ότι δεν μπορούσε να με βοηθήσει. Μετά από καιρό, λύθηκε το θέμα μου και είδα ότι δεν λύθηκε με την φυσική. Άρχισα λοιπόν να το ψάχνω γιατί αν δεν ξέρω κάτι σε βάθος δεν μπορώ να το πιστέψω και να το ενστερνιστώ. Έκατσα και το έψαξα πολύ βαθιά και ανακάλυψα ότι δεν είναι μεταφυσική, είναι καθαρή φυσική, κβάντα ενέργειας.
Ταξίδεψα παντού. Πήγα σε Θιβέτ, Νέα Ορλεάνη, Αίγυπτο, Συρία, Κίνα, Τουρκία. Παρήγγειλα ό,τι βιβλία υπήρχαν σε αγγλικά, ελληνικά, γερμανικά. Τα διάβασα και η μάνα απορούσε, μου έλεγε ότι ούτε στις πανελλήνιες δεν είχα διαβάσει τόσο. Όταν έμαθα κάποια πράγματα, άρχισα να πειραματίζομαι. Έφτιαχνα διάφορα φίλτρα με έλαια. Αυτά δουλεύουν σαν ζωντανοί οργανισμοί, είναι θέμα ενέργειας. Η ενέργεια δεν δημιουργείται και δεν καταστρέφεται. Υπάρχουν μορφές ενέργειας που δεν τις έχουμε χρησιμοποιήσει ακόμα. Όλη η ενέργεια διαχέεται στο σύμπαν. Το πού και πώς θα την κατευθύνουμε είναι δικό μας θέμα».
Η Αθηνά μιλά για ενέργεια, προσπαθεί να μας πείσει, εγώ όμως απορώ αν με τα φίλτρα, τα κεριά, τις σκόνες και τα ξόρκια που φτιάχνει και πουλάει πιστεύει πως μπορεί να κάνει τα πάντα. «Δεν είσαι θεός να κάνεις τα πάντα. Μπορείς όμως να κάνεις τα πιο πολλά. Είμαι χριστιανή ορθόδοξη. Η θρησκεία με την ενέργεια δεν έχουν καμία σχέση όπως και η εκκλησία με την θρησκεία δεν έχουν καμία σχέση. Δεν είδες τι έγινε με το Βατοπέδι και την κάνναβη; Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω. Έχω αλλεργία στους παππάδες. Άλλο ο Θεός, άλλο η θρησκεία, άλλο οι Γραφές και άλλο τα λόγια του παππά. Με την περιουσία που έχει η εκκλησία στα θησαυροφυλάκια της θα μπορούσε να ταΐσει τόσο κόσμο. Θεωρητικά και η εκκλησιά είναι λευκή μαγεία. Λειτουργεί με λάδι, θυμιατό, με φυσικά υλικά που έχουν ενέργεια. Δεν θα δεις ποτέ στην εκκλησία κάτι πλαστικό. Ακόμα και τα καθίσματα είναι ξύλινα. Υπάρχει λόγος. Σε όλες τις θρησκείες γίνεται αυτό.

kismet-24 kismet-23 kismet-22 kismet-21 kismet-20 kismet-19 kismet-18

Αν αναρωτιέσαι, δεν σκοτώνουμε ανθρώπους εδώ. Υπάρχει η δυνατότητα, αλλά εγώ δε θα το έκανα ποτέ. Όσοι μου το έχουν ζητήσει, τους έχω πει «πρώτη πόρτα δεξιά». Δεν είμαι κατά της εκδίκησης γιατί έχω ωροσκόπο σκορπιό και είμαι πολύ εκδικητικός άνθρωπος. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα πει «έλα μωρέ, μπροστά του θα το βρει». Όχι. Θα είμαι εγώ μπροστά του και θα τον εκδικηθώ με την δική μου δύναμη. Δεν το ευχαριστιέσαι αλλιώς. Τώρα όσο για τα τριακόσια προϊόντα που πουλάμε, αν κάποιος τα χρησιμοποιήσει αλλιώς, εγώ δεν το ξέρω. Είναι σαν να πουλούσα ένα μαχαίρι. Πώς θα ήξερα εγώ αν ο πελάτης το θέλει για να σκοτώσει ή για να κόψει ένα μήλο;».
Όσο μας μιλά η Αθηνά, παρατηρώ τον άντρα που κάθεται δίπλα της. Είναι ο σύζυγός της και δεν μιλάει γρι ελληνικά. Τον έφερε από την Τουρκία και τον κάνει ό,τι θέλει, όπως μας είπε γελώντας. «Του έκανες μάγια;». «Αν έκανα μάγια σε αυτόν; Πάρα πολλά. Έχει φάει και έχει πιει αυτός! Μια ταλαιπωρία σκέτη ήταν. Το ξέρει ότι του έχω κάνει μάγια αλλά δεν το πιστεύει. Του έλεγα ότι είναι βασιλικός πολτός και ότι το αγόρασα πανάκριβα. Του έλεγα «μην τολμήσεις και δεν το φας και το πετάξουμε». Έτσι, το έφαγε. Του είχα κάνει και ξόρκια βέβαια. Και μέσα σε κόσμο είχα βάλει με το σταγονόμετρο και δεν είχε καταλάβει κανείς τίποτα. Έβαλα και το μαλλί μπροστά, τι το έχουμε δυο μέτρα μαλλί. Τώρα τελείωσα, δεν του κάνω άλλα μάγια».
«Πώς νιώθεις όμως που έκανες μάγια στον ίδιο σου τον άντρα;». «Δεν είναι μαζί μου μόνο από τα μάγια. Ήταν μαζί μου πριν τα μάγια. Απλά ήταν παντρεμένος με παιδί και αυτό έπρεπε να λυθεί. Ήμασταν μαζί ένα μήνα και μου έλεγε ότι δεν ένιωθε καλά με την οικογένειά του και ότι ένιωθε καλύτερα μαζί μου. Έτσι, απλά ενίσχυσα την κατάσταση για να ελευθερωθεί και να είναι μαζί μου. Μόνος του ήρθε στο κάτω-κάτω, δεν τον έφερε κανείς. Δεν μπορείς να φέρεις κάποιον που δεν σε θέλει. Εμείς ενισχύουμε καταστάσεις, δεν τις δημιουργούμε. Δεν θα χωρίσουμε ένα ζευγάρι. Αν κάποιος τα έχει με μια κοπέλα και η πελάτισσα είναι το τρίτο πρόσωπο, τότε ο άντρας έχει ήδη χωρίσει και δεν το ξέρει».
«Δουλεύεις με βουντού;». «Αυτή είναι μιμητική μαγεία. Εμείς δουλεύουμε με κουκλάκια-κεριά. Κατά την διάρκεια της τελετής και μετά τα ξόρκια, κάνουμε αναπαράσταση κάτι που θέλουμε να συμβεί στο μέλλον. Και αυτή η αναπαράσταση αντανακλάται στο σύμπαν.
Όσον αφορά στα φίλτρα που πουλάμε στο Kismet, δεν πίνονται. Φοριούνται. Είναι όλα από φυσικά υλικά, τα φτιάχνουμε από συνταγές που έχω μάθει από τις χώρες που ταξίδεψα και έγκεινται στους νόμους της φυσικής μαγείας. Οτιδήποτε έχει να κάνει με γέννημα της φύσης, έχει ενέργεια. Όταν θέλουμε να ηρεμήσουμε, πίνουμε βαλεριάνα αντί να πάρουμε ένα Zanax των πέντε. Τα φίλτρα αυτά πρέπει να τα φτιάχνουμε συγκεκριμένες ώρες και μέρες. Αυτό έχει να κάνει με την αστρολογία. Το φεγγάρι έχει 80% άνθρακα όπως και εμείς. Υπάρχει ενεργειακή σύνδεση και γι’ αυτό μας επηρεάζει η πανσέληνος. Η αστρολογία είναι επιστήμη. Για να φτιάξουμε τα φίλτρα πρέπει να έχουμε επιρροές από συγκεκριμένο πλανήτη. Ο κόσμος αγοράζει πιο πολύ τα ερωτικά γι’ αυτό και έχουμε είκοσι δύο ερωτικά φίλτρα. Όλα τα φίλτρα είναι ενεργοποιημένα και έτοιμα για χρήση γιατί ο πελάτης δεν μπορεί να επικαλεστεί ή να προσπαθήσει να έρθει σε επαφή με το σύμπαν. Αυτό είναι ολόκληρη διαδικασία που θέλει εμπειρία και γνώση. Ανάλογα με το τι περίπτωση έχουμε αλλάζει το φίλτρο που δίνουμε. Έχουμε σκευάσματα για όλες σχεδόν τις ερωτικές περιπτώσεις. Αν μια κοπέλα έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση, το φίλτρο θα τονώσει την ίδια την κοπέλα αλλά και τους άλλους απέναντί της γιατί θα είναι η οσμή και η ενέργεια του φίλτρου. Αν θες να σε παντρευτεί, το φίλτρο γάμου μαζί με το κερί του παντρεμένου ζευγαριού, θα πείσει τον σύντροφό σου που δεν θέλει επισημοποίηση. Είτε το φορέσεις είτε το κάνεις επάλειψη σε κερί, το φίλτρο δουλεύει. Τα υλικά ξαστρίζονται, τους λέμε λόγια. Ξαστρίζονται σημαίνει ότι τα βγάζουμε σε εξωτερικό σημείο κάτω από το φως των αστεριών για τρία-τέσσερα βράδια και τα μαζεύουμε το πρωί. Όπως λειτουργεί η ηλιακή ενέργεια, το αντίθετο».

kismet-17 kismet-16 kismet-15 kismet-14 kismet-13 kismet-12 kismet-11 kismet-10 kismet-09

Η Αθηνά μας δείχνει τον πάνω όροφο όπου λειτουργεί η πρώτη σχολή μαγείας στην Ελλάδα. «Κάναμε αμάν για τις άδειες, όμως πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα. Κάνουμε σεμινάρια και μαθήματα. Είναι σχολή. Πώς ήταν το Χόγκουαρτς; Καμία σχέση. Δεν έχουμε κουκουβάγιες. Τώρα θα φέρουμε ένα φίδι για διακοσμητικό. Όλα αυτά γίνονται από τόσους ανθρώπους τόσα χρόνια. Αυτό από μόνο του δίνει δύναμη και ενέργεια σε αυτό που κάνουμε. Και είναι και συγκεκριμένες οι κινήσεις που κάνουμε. Έχω φέρει ό,τι μου έκανε κλικ από όλες τις παραδόσεις και τις κουλτούρες μαγείας. Οι μαθητές μου δεν μπορούν να δεθούν με μάγια γιατί τους έχουμε κλείσει τους δέκτες και ανοίγουμε τους πομπούς. Μας ενδιαφέρει να τους μάθουμε να στέλνουν και όχι να δέχονται την ενέργεια».
Στα οχτώ Kismet της Αθηνάς έρχονται τόσο άντρες όσο και γυναίκες από 18 έως 99 ετών που πιστεύουν σε αυτά τα πράγματα. Μάλιστα μια φορά της είχαν ζητήσει επιμήκυνση μορίου. «Όταν μου ήρθε το μήνυμα, απάντησα με το link ενός πλαστικού και είπα ότι αυτό θα γίνει μόνο με επέμβαση. Μπορεί βέβαια να υπάρχει και κάτι τέτοιο, αλλά μιλάμε για έναν τεράστιο κόσμο μαγείας που εγώ ξέρω μόνο το δέκα τοις εκατό.
Δεν θεωρώ ότι είμαι μάγισσα. Όλοι έχουμε αυτές τις ιδιότητες, αυτή την δεξιότητα. Απλά εγώ την έχω δουλέψει. Την ιατρική την έχω αποτινάξει εντελώς μετά την ασχολία μου με την μαγεία. Έχω την σχολή, τα μαγαζιά. Έχουμε κάνει και ανθρώπους με προβλήματα υγείας καλά. Γίνονται πολλά πράγματα αλλά πρέπει να αφιερώσεις ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ζωής σου για να το μάθεις αυτό. Εγώ το έχω δεχτεί αυτό και έχει αλλάξει ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα και τους ανθρώπους. Δεν έχω την ίδια αίσθηση που είχα παλιά. Δεν στενοχωριέμαι πια για τίποτα γιατί ξέρω ότι όλα μπορώ να τα φτιάξω. Είμαι πολύ αισιόδοξη. Έχω μπει σε αυτή την συχνότητα και κλίμακα πια. Άλλωστε, εμείς είμαστε η τύχη μας. Δεν αφήνω τίποτα στην τύχη του. Ό,τι ανέχεσαι βιώνεις. Αν καθόμουν σπίτι μου και με τάιζαν οι δικοί μου, δεν θα έφταιγε η τύχη μου ή οι γονείς μου. Εγώ θα έφταιγα. Αν κάτι δεν πάει καλά, το αλλάζω.
Με την κρίση δεν έχει αλλάξει κάτι στην δουλειά μας. Ο άνθρωπος πάντα ψάχνει τρόπους να φτιάξει την ζωή του. Εμείς λέμε ότι όταν μια κατάσταση δεν σου πάει, μην κουράζεσαι αλλά κοίτα πώς θα την αλλάξεις. Όσο και να παλέψεις μια κατάθλιψη, χρειάζεσαι και το αντικαταθλιπτικό σου. Εμείς έχουμε και δωρεάν γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης. Δίνουμε και για placebo ένα zen garden που φτιάχνει την διάθεση. Αυτό που είναι όμως ο βασιλιάς όλων είναι τα ερωτικά. Είναι πάντα στο προσκήνιο και επισκιάζουν τα οικονομικά».
Η Αθηνά κλείνει λέγοντάς μας πως υπέρτατο μαγικό και φυλαχτό όλων θεωρεί το κοκαλάκι της νυχτερίδας. «Είναι το υπέρτατο φυλαχτό για όλες τις κατηγορίες της ζωής. Φέρνει τύχη σε όλα. Για να βρεθεί η νυχτερίδα που το έχει και να αφαιρεθεί και να γίνει φυλαχτό είναι ολόκληρη διαδικασία. Έχουμε κάποιες πηγές και ανθρώπους του χώρου που μας τα φέρνουν. Σκέψου ότι έχω εφτά καταστήματα και είμαι η μικρότερη σε ηλικία από όλους τους συνεργάτες μου».
Δεν ξέρω αν έφταιξαν τα αρωματικά sticks, η μουσική ή το κρύωμα που με ταλαιπωρεί, αλλά βγαίνοντας, με αυτά που είχα ακούσει, ένιωσα ότι είμαι σε άλλη διάσταση. Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω.

kismet-08 kismet-07 kismet-06 kismet-05 kismet-04 kismet-03 kismet-01
Κείμενο: Αγγελική L’ ange
Φωτογραφίες:
Elizabeth Rovit

source